Monday 30 September 2013

Oktober

Oktober....

bermula bulan baru
dah lama tinggalkan aktiviti penulisan blog
bila lepak-lepak dengan bolgger yang hebat-hebat baru terkenang yang aku pun ada blog..hehe
so hari ini bermula..

sebelum bermula semula terbaca post-post yang terdahulu sangat lawak dan memalukan..haha
mungkin itu semua proses pembelajaran dan ia tetap menjadi kenangan yang terindah dalam hidup aku

sekarang aku menjadikan fotografi sebagai kerjaya aku sepenuh masa
baca post-post yang dulu memang aku ingin dan dambakan kerjaya aku sekarang
berharap aku terus dapat mencapai cita-cita aku

banyak yang nak dikongsikan
aku akan lebih menceritakan tentang pengalaman aku dalam kerjaya aku sekarang
sebab itu ja kepakaran aku dan yang tu ja yang aku tahu

I LOVE MY JOB
I'M WEDDING PHOTOGRAPHER





jom LIKE page FACEBOOK...
KUMAIart&photography

No comments:

Post a Comment