Friday 24 June 2011

sudah berdaftar...

assalamualaikum...

dengan perasaan dan semangat perniagaan yang makin memuncak ni....aku dengan penuh semangat dah p daftar syarikat bagi aku ngn kawan2 aku dapat menjalankan perniagaan dengan sah...hehe

mula2 aku boh nama KUMAI ART...tiba2 mak cik tu kata nama yg guna art ni utk perniagaan yg macam wat lukisan ka pa...kira nama 2 x sesuai la...pas 2 aku pilih la nama INSPIRASI KUMAI...nama yang aku ap ngn afiq cadang tme kami lepak shah alam ary 2...

jenis perniagaan yang aku tulih kat citu MAKANAN&MINUMAN, FOTOGRAFI, PERTERNAKAN, PAKAIAN&AKSESORI, pas 2 tambah la BINAAN BAGUNAN....saja la...kot2 boley sub projek mana2 kan...hehe

hope la syrikat ni berjaya....aminnn....meme nak wat ngn bersunggoh2 la...:-)

1 comment:

  1. cewaahhh depa dah ada syarikat sendiri ouh... hope success~ ;)

    ReplyDelete